Consultanta> Consultanta privind implementarea sistemului de management al calitatii conform SR EN ISO 9001:2008
Consultanta privind implementarea sistemului de management al calitatii conform SR EN ISO 9001:2008
Obiectivul acestui standard este de a stabili cerinte pentru sistemul de management al calitatii in orice domeniu (industrie, comert, servicii, transport, etc.).
Managementul calitatii reprezinta ceea ce practica organizatiile pentru a asigura produse si servicii in conformitate cu cerintele clientilor sai. Un sistem de management al calitatii certificat demonstreaza angajamentul dumneavoastra pentru calitate si satisfactia clientului. Increderea in capacitatea de a produce "calitate" a unei organizatii este premiza de baza pentru o cooperare si o dezvoltare fructuoasa. Calitatea, ceea ce inseamna calitatea proceselor si a rezultatelor, alaturi de costuri sunt si vor fi intotdeauna cei mai importanti factori de competitie.
Cele opt principii ale managementului calitatii:
1. Orientarea catre client;
2. Leadership;
3. Implicarea personalului;
4. Abordarea bazata pe proces;
5. Abordarea managementului ca sistem;
6. Imbunatatirea continua a produselor si serviciilor;
7. Abordarea pe fapte in luarea deciziilor;
8. Relatii reciproc avantajoase cu furnizorul.
sunt un mijloc de a orienta compania dumneavoastra catre telurile propuse si de a va imbunatati in mod continuu performantele.
Beneficiile implementarii unui astfel de standard sunt: Indeplinirea politicii si a obiectivelor companiei; Castigarea increderii clientilor; Cresterea satisfactiei clientilor; Imbunatatirea continua a performantei generale; Adaptare activa si sistematica la modificarile conditiilor pietei; Satisfactia angajatilor; Imbunatatirea performantei; Transparenta si eficienta proceselor interne ale organizatiei; Evitarea erorilor in locul corectarii lor; Economisire de timp si bani.